مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:052020-08-22دانش

اجمالی|کسب رتبه برتر دانشگاه علمی کاربردی نیمور در سومین سال متوالی


رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مرکزی گفت: دانشگاه علمی کاربردی واحد نیمور برای سومین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مهدی رئوفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تحت تاثیر قرار دادن دانشگاه های کشور اظهار کرد: کلاس های دانشگاه از اول شهریور ماه و از طریف  2 سامانه به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: کلاس های عملی دانشگاه نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی از تاریخ از 15 شهریور ماه و با حضور 5 دانشجو در هر کلاس شروه میشود.

 رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مرکزی با بیان اینکه یکی از مزیت های آموزش در دانشگاه علمی کاربردی قرار گرفتن دانشجو ها در محیط کار واقعی و کسب تجربه است ادامه داد: بیان کرد: دانشگاه جامع علمی و کاربردی 12 مرکز در استان دارد که رشته هایی مانند حسابداری صنعتی، بهزیستی، سلامت و ایمنی کار، فرهنگ، هنر و روابط عمومی جزو رشته های پرطرفدار و پرمتقاضی محسوب میشود.

رئوفی با اشاره به موفقیت های مراکز دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: سال گذشته مرکز دانشگاه علمی کاربردی هپکو جزو 10 مرکز برتر کشور قرار گرفت.

وی همچنین گفت: دانشگاه علمی کاربردی واحد نیمور نیز برای سومین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|کسب رتبه برتر دانشگاه علمی کاربردی نیمور در سومین سال متوالی

اجمالی|کسب رتبه برتر دانشگاه علمی کاربردی نیمور در سومین سال متوالی